hemma på amiralsgatan

ganska kass kamera, och ett ganska kort avstånd då lägenheten är 37 kvadrat, gör att bilderna blir sådär
Den här bilden tassade jag ut i min rosa flanellpyjamas och tog, den här skylten har jag själv knåpat ihop!
Även om vårat samboliv, höll i en dag eller så, sen drog Kristoffer till Finland...
min fina byrå, kristoffers gitarr och kameror samt lite betydelsefulla foton, som snart ska upp på väggen, till vänster ser man även våran nya stringhylla, som också ska upp....
ö
Nya hyllan i köket! med ett skåp under, underbart.
EN STYCKE KVINNA I BRIST PÅ FOTOGRAF,PÅVÄG UT!
....mer en annan gång!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Tjusigt! Vill ju komma på besök inom en snar framtid.

2011-01-31 @ 12:26:36
URL: http://gerty.blogg.se/
Postat av: Mamma

Verkligen snygg skylt!! Vad bra det blev med hyllan i köket. Puss

2011-01-31 @ 20:43:14
Postat av: Emmy

Din (er) lya oerhört trivsam. Kul att ha fått en snabb inblick IRL in your life, gorgeous woman.

Lycka till med plugg o allt annat. Puss!

2011-02-06 @ 00:01:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0