för att knyta an till föregående inlägg. Fashion bor här!

14 mars 2010 fashion bor här! jag utanför mitt dåvarande hus, nyklippt och ser ut att vara ca: 132 cm lång och kanske 12 år gammal


Hur mycket jag än älskar malmö så är vädret här en pina ibland. Igår cyklade jag(5km) i regn med kramp i låren ut till nya arbetsplatsen i kroksbäck eller vad det nu kan heta. Jobbade i 6h och cyklade tillbaka i endast vind och kyla med liten rädsla för att bli rånad.
Idag har vi haft basgruppsmöte och diskuterat våran kommande kvalitativa intervju med våran man, haft workshop med ny lärare. Intervjuen kommer bli jättespännande, vi ska intervjua en 17 årig kille (måndag)och sen analysera hans svar(onsdag).
nu ska strax gå till  eric och nadia för att se på spåret.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0