när spelade utseendet någon roll?

haha.
Känner att jag ibland inte blir tagen på allvar ,för hur jag enligt vissa ser ut.
Mina second hand kläder ifrån forna decenium, min korta frisyr, mitt osminkade ansikte, samt min oblyga kroppsbehåring och med mina glasögon.
Ibland är det bara så himla befriande att stå utanför utseendehysterin.
Samtidigt som jag får lite panik, när folk inte tar mig på allvar, eller rent ut sagt ser ner på mig för jag står utanför normen, hände senast idag.
Jaja, jag har också mina fördomar för dig med, kärring.
ps. ja. jag klär också upp mig och sminkar mig ibland och älskar det.

Kommentarer
Postat av: sörran

vad hände?

2011-02-11 @ 00:40:23
URL: http://pyttesnabbt.blogg.se/
Postat av: Agnes

Du är den bästa second hand-tjejen jag vet.

2011-02-12 @ 14:12:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0