jag är duktig

Den här veckan har jag varit mycket effektiv. I måndags gjorde vi våran mansintervju, i 1h och 47min satt vi och intervjuande våran lille pöjk. Sen åkte jag ut och träffade en ny brukare, han bodde på nordpolen, det var både långt och åka och helt fruktansvärt kallt, där var jag fast i nära på tre timmar innan jag snörade på mig kängorna och vandrade över polarisen till busshållplatsen, hoppade av på Ica och unnade mig lite alla hjärtan dag mys, iform av marabou mango. Sen gick jag hem över möllan i polarkyla, det var så man fick tårar i ögonen när jag äntligen fick syn på mitt hus. Nog om den expeditionen.
Idag har jag varit på bibloteket tillsammans med gruppen och analyserat sönder vår lille man. Teorier hit och dit, sen analyserade vi nyhetsmedier och kom fram till att män är onda, mäktiga och kriminella och kvinnor är det mest syd om.
Imorgon ska vi ta oss an lite djupare vatten iform av att koppla ihop teorier och kurslitteratur ihop med amatöranalysen. Sen ska jag som den sanna karriärskvinnan jag är ha ett lunchmöte med jobbet.
På fredagmorgon åker jag till!
hoppas på sol och värme!
/eran optimist!

Kommentarer
Postat av: Moster K

Hälsa till hemlandet. Prova god finsk öl och missa inte goda Karelska piroger.

Suomen lakritsi on todella hyvä.

2011-02-16 @ 21:39:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0