dör mattedöden

Dagen började bra.
Brunch hos fina vänner, god mat och solsken.
Sen gick vi ner på stan, handlade mineralpuder i 300-klassen med goda råd av makeup-ansvarig samt mascara. Gick sedan hem i solskenet, läste queerhistoria och kände mig nöjd och tillfreds med livet....
....till jag skulle applicera den fantastiska makeupen, den är waaaaaaaaaay to mörk och jag ser ut som valfri fjortis, för att spä på det hela fick jag för mig att jag skulle räkna matte (det är ju inte så farligt)...
Nu dör jag mattedöden tillsammans med ett par öl och ett ansikte som ej har samma nyans som övrig kropp.
inte så värdigt

när jag kommit ur denna (förhoppningsvis korta) svacka ska jag gå bort till friisgatan för snacks och alkohol.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Men testade inte den make-up-ansvariga färgen innan ni köpte?? =/ Du borde kunna lämna tillbaka den. xxx

2011-02-15 @ 16:58:24
URL: http://gerty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0