Pimpar cribbet



I brist på vackert väder, värme och grönska så har jag städat hela min lägenhet, i brist på dammsugare har jag både handsopat och knätorkat, tur att det bara är 24 kvm. Efter detta projekt åkte jag till Lund och fikade med Fröken Svensson och Fröken Wennberg, innan buss hem tog jag en sväng in på Indiska och köpte lite pynt till lägenheten, eftersom jag har ett vitt köksbord passade jag på att köpa massor med färg och mönster.



Nu sitter jag här i min väldigt välstädade lägenhet med tända ljus, t.o.m på toaletten, tänk vad gott man kan må!
Ska aldeless strax cykla till Hemmakväll och hyra film och sen åka bort till Malin och avnjuta film, för att sedan åka hem till min nyinköpta tempurmadrass och kudde, bäddat med mormors påslakan anno.1970-talet

Kvaliten av bilderna står min mobil för.

Kommentarer
Postat av: mamma

Vad mysigt det blev med nya dukar och ljusfat!Pussar och kramar

2010-02-12 @ 09:13:26
Postat av: Sofia

såå mysigt! :D

2010-02-12 @ 10:07:42
URL: http://gerty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0