Min hemliga kille


Mr. K.B

I fredags var jag hos Malin och Jonna, drack öl och gjorde sallad och vitlöksbröd och var allmönt uppklädd, hade dock ingen som helst lust att gå till Debaster för trehundrasjuttioelfte gången, så jag gick hem vid midnatt, städade toan, vattnade blommorna och bytte lakan.



I lördags åkte jag till IKEA och investerade i en ny bäddmadrass, de luxe. tänk tempur.
Åt helstekt kyckling och ballerinas nya sattsning balleria kladdkaka!
Drack en massa öl och på inflyttningsfest där jag var bekant med en person, en härlig mix människor!
Åkte hem i tid....

...och idag har jag jobbat sen 10.00 varit i Höör på barnteater och ätit en massa skit.
Jobbar tills i morgon 16.30, det känns sådär.

Kommentarer
Postat av: Sofia

och....DÄR! samlade du massa vuxenpoäng! Grattis

2010-02-08 @ 12:26:55
URL: http://gerty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0