Så var det 2010

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Åkte till Australien!
2. Höll du några av dina nyårslöften? tror dessvärre att jag inte hade några nyårslöften
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? inte nära vänner men 3 st från gymnasiet, 2 från högstadie och en barndomsvän blev föräldrar. Så ja, en hel del! 
4. Dog någon som stod dig nära? nej som tur var.
5. Vilka länder besökte du? Berlin, Frankrike, Kina och Australien
6. Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011? ja. att använda hjärna.
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
8. Vad var din största framgång 2010? att jag tog mig till Australien, köra 643 mil campervan i Australiens öken. Plus mitt förhållande med Kristoffer
9. Största misstaget? -... Stenskottet... haha
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? nja. inte mer än vanligt
11. Bästa köpet? alla mina möbler till lägenheten för 900kr!
12. Vad spenderade du mest pengar på? flygbiljetten, bilhyra.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? att träffa Johanna igen
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? alla låtar på de 3 cdskivor vi hade med oss i öknen.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? ledsnare
16. Vad önskar du att du gjort mer? varit mer med mina vänner
17. Vad önskar du att du gjort mindre? oroat mig mindre
18. Hur tillbringar du julen? i Maroochydore, Australien i regn
19. Blev du kär i år? ja
20. Favoritprogram på TV? i Anneli
21. Bästa boken du läste i år? Hypotisören

.
22. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? fick frukost på sängen, franskt surdegsbröd och fruktsallad, blommor och packet, men sen var jag nog mest ganska bakfull.. dagen innan firades  med dans på K.B och middag med mormor som också fyllde år.
23. Finns det någonting som skulle gjort ännu bättre? ett annat jobb
24. Hur skulle du beskriva din stil år 2010? freaky. markerad midja. pottfrisyr
25. Vad fick dig att må bra? Klyschigt men sant- Kristoffer
26. Vilken kändis var du mest sugen på? Moto Boy, Rickard Wolff som ung
27. Vem saknade du? Först Johanna. Sen Kristoffer, mest
28. De bästa nya människorna du träffade? Alla blivande sjuksköterskor och deras flickvänner + Klara och alla hjälpsamma människor under våran resa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0