Högskola




Igår började jag högskolan. Det va lite nervöst, till att börja med hade jag lite problem att hitta skolan, den låg ute i Västra hamnen i ganska nära Turning Torso. På mitt uppropspapper stod det Ubåtshallen och jag tolkade det som om det vore en aula.
Fel fel fel. Det var en 6 våningsbyggnad med klassrum... på fjärde våniningen hittade jag till slut rätt. Var en av de sista in i klassrummet och placerade mig längst bak, ångrade mig lite sen då jag fick sitta ensam till de sista tjejerna kom. Sen var det upprop när läraren började närma sig S så skenade mitt hjärta, jag blev plötsligt jättenervös!  Klarade av att säga ja och räcka upp handen, trots ringrostigheten. Vi gick igenom kursplanen och litteraturen sen presenterade lärarna sig. Åh känns väldigt nervöst men nyttigt att använda hjärnan för en gång skull. Vill absolut inte förbli outbildad!

Förresten har jag färgat håret, rött


Kommentarer
Postat av: Sofia

Det är visst inte bara jag som får vuxenpoäng. Gratulerar till en kommande välutbildad framtid.

2009-09-08 @ 13:27:29
URL: http://gerty.blogg.se/
Postat av: syster

söt du är!

2009-09-08 @ 23:45:31
Postat av: mamma genom johanna

vem fan är det?

oh herregud!!!



mamma såg inte att det var du hon fick tänka efter två gånger

2009-09-09 @ 16:16:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0