av

Helt knäckt före-på och efter jobbet idag. Lite för mycket motgångar för att det ska vara kul. 0,5l mjölk har hamnat på golvet idag av ren vilje/jävulskap. Mitt tålamod är prövat åt alla håll nu. Jag går isär och känner mig sämst. Såhär ska man inte känna för sitt jobb.

Kurerar med:
-xylocain
-popcorn
-folköl
-doftljus
i just den ordningen, kanske lägger jag till en dusch också.

Det bästa på jobbet idag, var när jag lagade tre goda pajer. med massa kött vilket kändes väldigt ovanligt och istortsett onödigt. 2 tacopajer och 1 ost&skinkpaj blev det. Min kära XXX låtsaskräktes när dom intogs.
Jag är så jävla överflödig.


Kommentarer
Postat av: Kusin N

Usch är det så illa? du får komma hem och prata av dig, middag hos mig imon. ska du söka nytt eller vad tänker du? good luck kraaaam

2009-09-24 @ 19:08:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0