v.20



Mhm morgon igen och jag har jobbat hela natten,helt okej, förutom att jag sov bort stora delar av lördagen, vilket var både skönt och behövligt. När jag slutade igår 07.00 var det en helt fantastisk morgon, skåne visade sig från sin bästa sida med sol, blommande rapsfält och tåg som kom & gick i tid. Hemma var jag runt 07.45 la mig under mitt svala täcke och drömde, pratade i sömnen kramades med kuddarna och lyssnade på fiskmåsarna. När jag till sist tog mig ut för att cykla upp emot möllan för att gå på lägenhetsvisning stötte jag på delar av malmöpolisen sisodär en 6 pikétbussar och 4 polishästar, fotboll upprör ni vet. (MFF-DIF)

Jag cyklade iallafall lite gågata och andra olagligheter, tänkte att polisen hade fullt upp som det va... hämtade upp en butter Kalle (Arsenal låg under med 0-2 emot Chelsea) för att gå på en mystiskt lägnhetsvisning på Kapellgatan 8. Mystiken la sig ganska snabbt när vi tillslut träffade mannen bakom mejlen, Sven han var inte riktigt så läskig som jag hade föreställt mig, men ändå skönt att ha med sig bodyguard. Lägenheten var ganska skabbig med vägdes upp av läget/hyran/ytan/förrådet och om den skulle bli min skulle jag verkligen sattsa på att "göra den till min" genom diverse lull-lull.

Vi får se hur det blir, man kan only hope så att säga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0