mhm.

Jag har tappat räkningen på veckodagarna, men enligt min mobil är det  Wednesday (min mobil är ifrån London) Början av veckan har flutit ihop. I måndags träffade jag på  Zlatan, han var hemma och kollade in sin lilla stuga & jag och Kalle var ute och cyklade! Sicken grej alltså!



Zlatans hus



Zlatans utsikt




Jag badar fötterna aka svinkallt



HAPPY FACE!!!!! :D

Sen skulle jag egentligen kollat Kalmar FF- Trelleborg, men blev övertalad att se Matthiono joxa med trasan...
Matthino fick gult kort och mjölksyra och stod mest och latade sig norr om backlinjen...tyvärr fick han inga bra passar och tunnlade endast en gång. Kalmar FF vann däremot med 2-0!!!

Idag fick jag sluta tidigare och har spenderat eftermiddagen i sängen, bästa som finns att komma hem och var helt slutkörd, plocka ut linserna, av med kläderna, dra för gardinerna, in med öronpropparna och bara börja dregla kudde!




Kommentarer
Postat av: syrran

jag är också sugen på att dregla kudde!

2009-05-14 @ 14:14:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0