Soffnöting 2.0

När jag kom hem idag, befann sig minst 3 extra norrlänningar (allt norr om Stockholm räknat) i lägenheten, det duschades och sminkades och piffades, jag ställde mig i startgroparna och smet in någonstans emellan eftersom jag hade tid o passa! När jag senare kom hem låg ett nytt par på pattan och tess i soffan, i detta 25 gradig solskensväder, trött blir man. jag ställde meig iallafall och gjorde storkok x 2 så jag inte behöver tänka mer på det, ska nämlig jobba faaan nu i veckan.

Fick ett mejl som upprörde mig nått SÅ ENORMT, orkar inte riktigt gå in på vad som stod där, men ren och skär nyfikenhet och en massa "svenskhet".  tråkigt.
Svarade med att skicka med ett lönebesked :) Matilda goes 16000 efter skatt!



Foto-Stonken o Jag


Kommentarer
Postat av: Sofia

WHAT?! Tell me more?!?!?!

Maila! Jag lovar att du behöver skriva av dig.

Saknar dig kusin vitamin!

xxx S

2009-05-20 @ 14:48:13
URL: http://gerty.blogg.se/
Postat av: Anonym

Har du varit i kalmar eller?

2009-05-22 @ 10:10:44
URL: http://makemelaughloud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0