halvtid

Ännu en sen natt/ tidig morgon och jag jobbar.

Är väldigt besviken, på mångt och mycket. Är i sånt otroligt stort behov av att flytta och kommer också göra det i helgen, ska bara sköta logistiken, förhoppningsvis är den löst i morgon och sen bo i en resväska sista veckan.. Går allt som jag har planerat kommer jag antagligen få ett/en inre peace och hur skönt vore inte det? Just nu är jag ganska glad över att få betalt för att vara vaken, för jag hade antagligen legat vaken i min säng iallafall.  I morgon ska jag ta tag i mitt rum på riktigt! Packa och sortera, det gamla vanliga, sedan september 2007 har jag flyttat cirka 6 gånger, så jag borde kunna det nu? Tänk att jag äntligen ska bo själv. Mmmmhm åh vad det ska bli skönt. Bestämma allt själv och inte ta hänsyn till någon, bara låsa ytterdörren och ha sitt eget universum.


Kommentarer
Postat av: A

Å vad skönt med egen lägenhet! Jag vill komma och hälsa på. Är du i Käälmäh vid studenten?

2009-05-26 @ 09:01:25
URL: http://bodycake.blogg.se/
Postat av: Sofia

Flytta till helgen redan?! WHAT?!

2009-05-27 @ 08:23:31
URL: http://gerty.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad skönt att du fick lägenheten!! grattis! jag kommer och hänger där i sommar eller i augusti när jag är tillbaks i skåneland! pussskie

2009-06-02 @ 14:46:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0