Insomnia

Pendeltåg, tvärbana, tunnelbana, nattåg, pågatåg, pågatåg och pågatåg.
Jag har varit vaken aldeless för länge... IGEN
Natten söndag/måndag åkte jag nattåg, något jag kan rekomendera för den utan höga krav. När jag tågluffade så satt vi alltid nattetid, detta var himmelskt. 60cm brett och hårt, men man kunde ligga och fick kudde och filt.
05.45 anlände jag i Malmö, hem lämna väskan för att åka och jobba. Hårt eftersom jag sov kanske 3 timmar i natt, men gosa ner sig i sängen, för att ta emot ett samtal "kan du jobba i natt, du är vår sista utväg, alla är sjuka" Jag kan aldrig tacka nej till jobb... Så här sitter jag, efter 1,5 timmes sömn, en ipren, speed-dejting med mat, senare. Tröttheten gick över för länge sen, nu är jag mest matt.

I morgon, ska jag sova bort halva dagen, sen ska jag nog ligga och zappa tv för att senare ta mig till Blomborgs och gosa, sen vara vaken ännu en natt.

Nu ska jag deffa med ägg.



Kommentarer
Postat av: Morsan

Var rädd om dig lilla gumman!!

2009-03-10 @ 06:10:03
Postat av: Sofia

Oj du är som ett hårdkokt ägg. Stolt över dig arbetsnarkomanen!



BTW Snygg design!



xxx

2009-03-10 @ 10:53:25
URL: http://gerty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0