i Stoket med 1337 (eliten)

I fredags tog jag och pappa "silverpilen" till Stockholm. Jag fick sitta bredvid en biff som lökade på mitt teritorium. Han hade keps, drack proteindrinkar och läste moore. Ett jävla kap med andra ord.

I stoket stod Johanna och tog emot! Vi gled upp på söder, bokade bord på en hipp restaurang, sen kom vi på att pappa kom från  Öland och hade ett par ganska fula jeans på sig, som tur var låg weekday i närheten, så vio investerade i ett par Cheap Monday till farsgubben 47.

När vi senare mötte upp pappa på restaurangen stod han där med sina braller, högt uppdraga med instoppad skjorta, SÅ FIN med andra ord.
Vi åt väldigt fancy mat och följde sedan pappa hem,för att sen åka till årsta, sova lite och sen prata hela natten, nu sitter vi här, ska snart äta en näringsriktig frukost för att sen ut och slåss på stan.



jag och pappi


min fina mat


Dreamteamet

Kommentarer
Postat av: A

1337. Eliiiit. Jag vill se bild på farsgubben 47 i Cheap Monday.

2009-03-07 @ 15:56:10
URL: http://bodycake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0