20 årskrisen.

Ibland är det jättejobbigt att vara 20 år.
Problemet är att man måste ta tag i saker och ting. Man måste stå för sina beslut och sköta sig. Mitt liv fungerar sådär, jag har ett jobb (och får snart lön) Jag äter och sover ibland. Jag tvättar sällan, sover för lite och hör kanske av mig lite för sällan, men tar som sagt aldrig tag i saker.
Sådana saker börjar jag ibland tänka på, då när jag ska försöka sova, och då går sovandet ännu sämre.

I helgen kommer Agnes, då ska vi har kärleksmiddag "dom närmaste" förtydligade Becca. FY FAN vad ni ska få kärlek flickor! Kärlek och pizza, röttvin och glädje. Finns inget som kan slå er!

JAG LÄNGTAR!

Kommentarer
Postat av: A

Åh vad jag längtar efter er kärlek mina fina donnor!

2009-03-19 @ 07:37:36
URL: http://bodycake.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gulligullegull! Hur mysigt som helst var det!!! LOVE

2009-03-23 @ 19:55:04
URL: http://makemelaughloud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0