SWEBUSEXPRESS LOVE

Nu har jag haft nästan 10 dagar semester tror jag. Hemskt bra planerat med tanke på att jag varit hemlös 15 dagar idag!

Under min semester har jag hunnit med:
-Sörby Tall
-Kagg Student
-En tur i glasriket
-Fotbollsmatch med Kalmar Södras P-02:or 8-1 mot smedby
-En tur till klubbholmen
-En natt i Bebbens båt
-Matildas studentfest i skogen
-5 min på KM
-En natt i Veddige
-Student i Lysekil
-Premiärbadat i Oslo!!


Och en hel massa annat, är ganska nöjd med min mini-semester även om det var lite väl intensivt i Kalmar och fruktansvärt dåligt väder! Det hela vägdes upp av 25 grader och strålande sol i Oslo både lördag och söndag. Söndagen spenderade vi på en badplats, där premiärdoppet ägde rum, det var absolut inte 15 grader i vattnet, fruktansvärt skitkallt :) men en helt underbar känsla efteråt! Värmen man känner i kroppen! Lätt värt det!
Sen tog vi båten in till Aker Brygge, gick hem och åt lax och pastasallad på balkongen med 2 nyfunna vänner & Mattiasx2.

Nu sitter jag på Swebus Express på väg hem till Malmö! ¨helt fab med ström+internet!
Förhoppningsvis så kommer bussen fram i tid, så jag hinner till jobbet 16.00, det återstår bara att se! Ikväll flyttar jag in i MIN EGNA LÄGENHET!!!  Eller sover iallafall första natten!




Kusiner på regnig Student

Kommentarer
Postat av: emmy

länge leve du och din egna lägenhet! var FAB att ha dig här i tallen igen och ditt armband ligger och skiner som blått guld här bredvid mig :) Oj vad du hann med på din semester, Hoppas vi ses innom kort igen.

2009-06-15 @ 22:48:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0