KRIBBET



Välkomna till mitt nya kribb!




så fort man ska laga mat



Toaletten som är helt i Erik-Dahlbergsväg-anda, men med ett djupare, bredare och kortare badkar


Vardagsrummet


Sovalko



Jag i förbifarten!
jobbade sov natten i natt, men var ändå trött när jag kom hem idag 7.30 och sov ett tag till :) Idag har jag fixat och donat, flyttat över möblerna från Malin & Jonna varit på stan och köpt duschdraperi, satt upp och klippt till det. lagt saker och ting på plats och lagat potatis och purjolökssoppa! Funderar på att ta en tidig natt idag för jag har ont i kroppen och huvudvärk, försökte kurera med ett bad i mitt grymma badkar men det verkar inte släppa, kanske tar ett varv och ser vad Malin har för sig...! vi bor ju mer eller mindre grannar, hon i grannkvartet.

Kommentarer
Postat av: Agge i Tallen

Fan vad fint du har det! Mysigt och hemtrevligt. Top notché!

2009-06-17 @ 19:25:21
URL: http://bodycake.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åh där ska jag hänga i höst! FINT!

2009-06-19 @ 08:53:29
URL: http://makemelaughloud.blogg.se/
Postat av: sörbytalls röda stuga

fin lya!

ha så jävla skoj i grannlandet. Jag är inte alls avis.

2009-07-02 @ 23:26:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0