EN FANTASTISK SOMMAR REDAN!

Sedan jag flyttade in 15 juni har varit 2 helt fantastiska veckor!
Jag har badat mer än vad jag gjorde på hela förra sommaren (typ)
Druckit en massa öl på möllevångstorget och där runt omkring, spenderat en massa tid i folkets park. EN PERFEKT START.

Igår var vi på spontan filmvisning på Debaser, det visade sig vara en dokumentär om Pet Shop Boys, väldigt sevärd, sen drack vi öl och snackade finska, allt i sin ordning vill säga. Kvällen avrundades med en sväng till times för att inhandla toast-ingridienser, sen kockade Jonas ihop goda mackor och vi skrattade vidare och Jonna somnade lite. Fucking FAAAB.

Skulle vilja lägga in massa härliga somriga bilder, tyvärr har jag inte tagit några....!

Därför blir det en bild från rassle-06 som Agnes tagit.



Jonski, Malinski, Matilski och Rebetski


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0