Update från Stormgatan

Malmö är fortfarande jättebra!

Helgen har det festats, både fredag (dock ingen utgång) Utan vi var på någon glasögon-förfest på Kungsgatan, lagom kul. Malin snackade om deras fantastisk avlopp, Lotta och Becca fick ragg.
(Jag fick falafel)

I Lördags unnade jag mig finfika på stan eftersom jag är så himla duktiig på att söka jobb. Sen åkte jag hem åt lite raggmunk och lockade håret, för attt senare åka bort till Blommorna, där Klas & Eva inklusiver hästtransporten var på besök, där kollade vi P3-guld och drack öl. För attt senare gå på Debaser. Debaser, var kul, lite segt i slutet. Malin var självklart peppad på efterfest, jag var sugen på falafel.
Så jag gick och hämtade cyklen för en färd mot falafelstället, där mötte jag Joakim som propsade på efterfest hos Henrik. Han lovade att promenaden dit skulle ta cirka 13 minuter, men ack säker 30-40 min senare kom vi dit. Där sattt Johan Haavikko i mustach och bara njöt, omringad av ett par damer.

Jag märkte attt stämningen var rätt låg och drog ganska fort därifrån, och var vid 05.15 återigen hemma på Stormgatan.

Söndagen blev rätt degig, mötte iallafall Kalle på tåget vid 14-tiden, och fick mina kuddar, mitt mysljus och lite annat. 
Idag har jag fixat 2 nya referenser och 1,5 ny intervju, träffat Kalle och gått med i greenpeace!



Kommentarer
Postat av: den andra matildan

ÅH vad mycket härligt glad energi det kommer från din blogg! jag blir så glad av att läsa den!

malmös falafel är den bästa som finns - mycket bättre än män. faktiskt. själv har jag just smällt i mig en gigantisk apelsin efter en 1,5 timmes promenad med termosar och mössa :)

saknar dig!

2009-01-20 @ 22:35:05
URL: http://morevictorious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0