Rosa

Nu ligger jag här i min rosa fluffiga  säng i min rosa pyjamas, så där otroligt gulligt flickigt. I dag har jag iallafall varit i Lund, på Lunds Universitets sjukhus, där var jag på en anställningintervju.
Det var väldigt revligt, familjen som sökte assistenter var hur sköna som helst, skulle verkligen vilja jobba hemma hos dom, även om det är ett väldigt seriöst och allvarligt jobb. <3 <3

Efter det fikade jag med Becca och tog en sväng i den ej så shoppingvänliga staden Lund. Finns dock en hel hel del hotties, Becca njuter i fulla drag. idag, ska jag försöka att inte somna så himla sent, för i morgon ska jag klippa och färga håret! Therese som jag bor med, ska greja det på hennes skola, jag ska vara hårmodell! KUL
Fredag bjuder på ännu en personlig assistentjobbs-intervju också den i Lund.

nej nu blir det lite knark-debatt på TV4


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0