malmö

Äntligen!
Nu har jag ett eget rum, för första gången sen augusti-07, inte vilket rum som helst utan ett fint rum, med värme inget mögel, mina egna möbler, egen tv och numera också egen dator, dock är internetet lite hackigt...
Jag har varit i malmö sedan fredagkväll, men har inte hunnit med så mycket.
Lördag-IKEA, fest, debaser
Söndag-Tyskland med pappa
Måndag-datajakt, datainstallation, guldbaggegalan
Idag-Jobbsökningar, två jobbsamtal,fika hos Blomborgs, promenad 2 besök på Lidl.

Lidl är verkligen världsbäst, fattar inte varför man handlar på ett annat ställe!
I morgon ska jag på anställningsintervju i Lund, och på torsdag i malmö. Det känns jättebra, blir det nått av dom jobben så ska jag fira med god mat.



min säng



vårt kök

"Deras vardagsrum"


Kommentarer
Postat av: Sofia

Att du handlar på Lidl?!?! Det trodde jag aldrig, du som är så miljömedveten...höhöhö ;)

2009-01-14 @ 00:59:02
URL: http://gerty.blogg.se/
Postat av: fjälltomten

finfint stenholmskan! jag håller tummarna för att du får något av jobben!

2009-01-15 @ 00:08:51
URL: http://morevictorious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0