Det går bra nu!

I Onsdags var jag på anställningsintervju i Lund, det kändes bra, tjejen som intervjuade mig var väldigt trevlig (självklart född i kalmar) Så här i efterhand känns det som jom jag kanske tog på mig lite för mycket cred för min norska... Samtidigt som det kommer bli väldigt långt till jobbet... som tur är har hon inte ringt upp ännu,

I går var jag på en intervju ute i Jägersro, på ett himla trevligt företag, där skulle jag nog verkligen vilja jobba, problemet är att hon inte kunde höra av sig om det blir jobb eller inte fören i februari, samt att det bara var en plats.

Idag har det ringt tvvå olika människor, först en man, som pratade och pratade, tjäna 20 000 efter skatt, inga problem...
Efter det ringde en kvinna från gnällbältet och erbjöd mig jobb från och med måndag, mer eller mindre, känner mig kanske inte helt pepppad, med tanke på attt jag måste säga nej till alla andra,
Ska iallafall gå dit och snacka med dom, blir det provanställning så kanske jag kan jobba där ett tag o sen dra.... eller helt enkelt säga att jag blivit erbjuden mer lön någon annanstans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0