Back on track

Julen har varit omtumlande, stressig samtidigt som jag gjort N-A-D-A.
Skönast är att jag iallafall hunnit träffa De Mogna Kvinnorna!

Om tre dagar så flyttar jag till Malmö, till mitt egna rum med mina egna möbler, säng, saker och allt mysigt piff....!
Håller på att gå igenom mina lådor som stått i Lasses källare, den som packade dom var Johanna, hon sparade allt!
Så jag håller på att packar om och sorterar, hittar en massa minnen och annat kul, en del får följa med en del åker direkt i slänga högen.

En ny sak i mitt liv: Kalle och jag är inte ihop längre, kanske ingen nyhet för er med facebook, (men till mormor och morfar som läser bloggen) Förhoppningsvis eller kanske, så börjar vi dejta på nytt i malmö. Tiden får utvisa ...
Vi är inte ovänner. Absolut inte.



Hejdå Kalle, vi ses igen!

Kommentarer
Postat av: matilda i stöten

kära matilda i malmö,

jag hoppas att du mår bra och att det inte var mycket tårar i uppbrottet med kalle-karl.

jag saknar dig och tänker på dig, och om du blir stenrik när du knegar runt i skåne så kom upp hit och drick ljummen öl på after skin i ett par för hårt spända pjäxor! det vore guld.

ta hand om dig, sötnos.

2009-01-07 @ 20:18:47
URL: http://morevictorious.blogg.se/
Postat av: Kroppkakan

Hej min favoritskåning. Ser fram emot löpande rapporter om livet i Malmö, och jag hoppas kunna komma och visit you när jag har kommit tillrätta i Smålands mörka skogar. Typ någon gång i mitten på februari när det är som blötast, slaskigast och tråkigast. Lycka till med allt, my dear!

2009-01-11 @ 17:55:08
URL: http://bodycake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0