29 januari

Nu är snart semestern slut.
I onsdags gick jag till affären här i Yngsjö, sträckan är kanske 500m enkel väg, på den streckan och tillbaka lyckades jag inte träffa en själ. Det är Yngsjö det, eller iallafall Gamla Byvägen, vintertid.
Min semester har bestått av att underhålla Nils 9 år, vilket man gjorde ganska enkelt, utmana honom på fifa nån gång om dagen (och förlora), samt att hålla kaminen vid liv, vilket var svårare än fifa.



Samt att hjälpa Håkan, med det mesta... (han kommer säkert läsa det här) och starta en egen blogg...
Tills dess kan ni läsa om hur underbar han är på jessicas blogg

Kommentarer
Postat av: jessica

Snygg bild!!!

Tur att han är min man.

Nu gjorde du din Gudfar stolt massor av + poäng till dig Mattis. Tusen Tack för all hjälp!!

2009-01-31 @ 09:44:33
URL: http://www.jessicamedc.bloggspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0