Hälsohelgen




Helgen är till för att sova ut, right?

Om man räknar från fredagen då jag gick upp 13.00 till söndagen 02.00 det är 60 timmar.
Av dessa sov jag ungefär 6 timmar. Inte sammanhängande, så klart.
18 timmar jobbade jag.
Till slut kände jag inte av tröttheten, och blev faktiskt lite orolig...
För att bättra å det hela, så harjag ätit extremt illa.
Igår söndag, då jag började jobba 07.00 åt jag marabou frukt & mandel till frukost, sen blev jag bjuden på toscakaka till lunch, sen fick jag sådan halsbränna så det ända jag klarade av att äta till "middag" var fil & müsli.
I lördags körde jag liknande diet, brunch, sen omelett.

Så denna vecka har jag tänkt komma i fas. Ska jobba alla dagar utan fredag, inklusive måndagnattt, sen drar jag "hem" till Käälmääh.

Kanske ska tillägga att jag sov i 12 timmar i natt.

Kommentarer
Postat av: syster

sen kommer du till mig!

då kan vi mysa med mitt fluffiga täcke

2009-02-23 @ 18:48:23
Postat av: lallaa

Du måste sköta dej!!!

2009-02-23 @ 20:33:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0