Fina vänner!

För lite mer än 2 veckor sedan fick jag veta på något som förändrade mitt liv.
För ungefär 1,5 vecka sedan skrev jag min prioretringslista. Det har förbättrat mitt liv, jag mår så himla bra nu.
Jag känner mig stark, snygg och nästintill oslagbar och jag har det så himla bra nu.

Egentligen så skulle jag vilja lägga upp en bild på mig själv i brygga, men kanske inte är en så bra idé.

Helgen har varit jättebra, i fredags var vi hos Moa i värnhem, lagade mat och festade lite, stack sen till KB och öste.
Igår så öste vi vidare på inkonst vilket ställe!  Sen snackade jag fotboll som alltid, med några som inte fattade nånting. Lite falafael och ett glädjande möte cyklade jag hem.

Dagen började med 2 liter vatten, följt av glass lite demonstration en massa poliser. Sen låg jag några timmar på Blomborgs madrass och slötittade tv och summerade gårdagen. Vidare ner på stan för att träffa Lundatöserna, mer update, politiksnack, stack vi hem och lagade tacos och peppade varandra.

NI ÄR SÅ HIMLA FINA!<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gulligull! Likeyoualot.

2009-02-09 @ 08:25:37
URL: http://makemelaughloud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0