16 Februari

Helgen har varit jättebra, tyvärr inga ägg och bacon dock!
Fredags var vi på babel och röjde, Malin, Jonna, Becca, Lotta och Moa. Det slutade att vi alla sov hos Blomborgs, jag och becca på 80 madrass med sackosäck, skavfötters.
Kunde inte ha vaknat upp bättre på alla hjärtans dag, med alla mina hjärtan runt mig <3

Fredag blev kines take away hos Moa, lite pettson pusslande och seb ner på KB, där sög musiken och jag och Joakim ägde. Sen "efterfestade"  och jag var vaken till åtta. Söndagen bestod av att kvickna till inför att jobba natt. Detta gjorde jag genom att sova i 4 timmar och laga brakmiddag.

Natten på jobbet var lugn, lite pyssel med flickan, som är så otroligt söt. När hon ler, åhh hon har charmat alla sin 10 assisteenter med storm, likaså hennes familj. Hon var faktiskt den ända som kärlekssmsade mig på Alla hjärtans dag!!!

Nu ska jag försöka få tillbaka en någorlunda dygnsrytm, ah lycka till va.

Idag skulle min gudmor fyllt 48 år, puss



Hennes två äldsta barn, Simon och Julia och deras fyllekusin Matilda på bröllop september -06


Kommentarer
Postat av: Håkan

Jaha och sen då , men hur kan du vakna upp och skriva att du vaknade upp med alla dina hjärtan runt dig , jag då??? , jag din älskade farbror Håkan med ett hjärta av sammet.

Men en fin bild har du laggt upp,, fy faan vad det gjorde ont igår..

mvh / Håkan "kingen "

2009-02-17 @ 10:47:51
URL: http://.jessicamedc.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0