Ny vecka, nya tag!

Det var jättelänge sedan jag skrev. Sanningen är den att jag ock min dator inte har fått så mycket kvalitetestid ihop. Först blev det ett hemligt besök i Kalmar, som blev aningen längre än väntat. Vilket resulterade i ett hoplån av kläder lite sömn tillsammans med räkan (Johanna) och en natt på nya soffan och en ljusare nyans på håret.
Hem åkte jag tillsammans med en förengångsskull tyst Håkan+4 barn & fru. Senaste veckan har jag faktiskt inte sovit i min säng nattetid mer en 1 gång, aneldningen till detta är en massa nattjobb och utekvällar. Nu är jag äntligen hemma. Var tvungen att ta tag i mitt rum och insåg ganska omgående att jag MÅSTE tvätta var antagligen 2-3 veckor sen sist...
är dock inte lika illa som min käre vän som har gått utan underbyxor dom senaste 4 dagarna :)

Den här veckan ska jag ta tag i mitt liv.



saknar dig, räkan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0