Working

Ig[r kvall jobbade jag pa det italiensak vegan/vegetarian cafeet (russel square) och idag har jag jobbat pa deras systercafe i camden. Dar verkar det som om jag ska fortsatta. De flesta som jobbar pa dessa cafeen ar Italienare, gissa om jag blivit tagen for att vara just det....
Maten ser jattefin ut (har smakat en del, god) Just nu ar jag jattetrott och svettig :) vantar pa att Allan ska komma hem och lasa upp... sa jag far duscha lite, sen ska jag nog ut en svang...  Ar sa trangt dar hemma nar vi bor 5 stycken i en liten, liten trea.  (Ah nu ringde Allan, snart dusch!!!) och jag fick sms fran Becca, ska dit och hanga lite. (om jag hittar dit!!)  Annars pinnar det pa, Kalle jobbar som silver waiter och soker nytt jobb... tror  jag.
Valdigt  flummigt inlagg de har, men ni matse ju ha lite koll pa vad jag gor!

Var utanfor Sofia och Jonatans svarta 238 idag. sag precis ut som sist.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Min älskade dörr....SAKNAR!

Jag vet var i Camden du jobbar då...Vi tänkte fikat där en gång men blev skrämda av allt det gröna. Tog en öl på Hawley Arms istället (btw. Har dom byggt upp det stället igen efter branden??! isf Londons bästa pub...Bara så du vet)

2008-09-24 @ 21:45:37
URL: http://gerty.blogg.se/
Postat av: Agnes

Hej Italia! Blondinbella är påväg till London. Visst har ni bestämt träff för shoppingrunda på Harrods?

2008-09-25 @ 13:42:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0