mandag

I dag sov jag och Kalle lange pa varan baddsoffa, ovriga skulle jobba. At lite frosties och drack fet-mjolk sen begav vi oss till Primark pa kalsongjakt, eftersom vi annu inte har tvattat, val dar hittade jag en gullig liten klanning som jag promt skulle ha och en kofta... tankte att ja strl. 38 blir nog lagom, nar allt var betalt skyndade jag mig in pa en toa for at byta om... Klanningen sprack lite i sommen och var typ som en svensk 34 sa i gick tillbaka och bytte "den trasiga" klanningen gick sedan till en annan kassa och kopte en likadan i strl 42...
...ahh nu sitter jag har i min 42:a oh vad harligt den sitter!
Ar just nu i Bayswater och glider, Kalle ar pa ganska dalig humor och pank pga sina gulliga broder. Igar sag jag KFF-matchen, eller forlangningen och straffarna ihop med Becca, Hanna och Sanne samt ett par gapiga goteborgare. Anledningen till att jag bara sag slutet var att jag hade gatt sa in i helvetes massa fel (kollade pa kartan at fel hall) Men kom da istallet till ett jattemysigt kvarter med nan liten kanal och en massa fina hus... efter matchen skulle vi dra ut till Kilburn och krava pengar av nagon maklare, sjalvklart var dt stangt, men vi fick iallafall aka over beatles-overgangsstallet dar det sjlvklart var nagra japaner och fotade....(samt mindre trafikstockning) Ikvall blir det nog lugnt med lite chili con carne konserver...

Jobb i morgon...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0