LONDON BABY!

Ig[r kvall efter mycket om och men kom jag fram till Islington. Lagenheten som Kalles kompis Veronica har tillsammans med sin brorsa (som vi ska ta over!!)  med hennes andra bror...
Tills dess sover vi i deras baddsoffa....
Hon hade iallafall fixat intervju till mig pa natt cafe eftersom inte hon var hemma sa visste jag ingeting om stallet, fick en adress och ett nummer, nar jag efter en nervos formiddag ringde upp Luciano, ville han trffa mig med en gang, gick dit och fick reda pa att det var ett fik som tillhorde ett collage... allt ar vegetariskt och jag ska provjobba pa tisdag!!!

Sitter nu med Becca pa internetcafe och peppar!!! Hon gar pa massa fancy-intervjuer och har sig!!
 


HA DE!!!

Kommentarer
Postat av: Agnes

FY FAN VAD NI ÄR BRA.

2008-09-18 @ 18:05:15
Postat av: morsan

Vad kul!!

2008-09-18 @ 19:18:36
Postat av: Ginger

Låter ju toppen det där! Hoppas jobbet är kul Var ligger det nånstans?? Hur är lägenheten? Fräsch?

2008-09-19 @ 13:54:05
URL: http://gerty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0