INFLYTTAD!

Igar hjalpte vi Vonka att flytta ut, Mackan var pa nan judisk hogstid, valdigt lagligt... Jag, Allan och Kalle sprang som darar upp o ner i den jatte jatte smala trappan 4 vaningar, sen akte Vonka & alla och tva katter tillsammans med flyttbilen till det nya stallet, medans jag, kalle & gary tog bussen... Sen fick jag bara ut alla grejerna pa gatanmed den flortiga chaffisen och sedan vakta sakerna medas dom andra bar ... skont! (bara 1 vaning denna gangen). Sen at vi pizza och drack ol. Sedan akta vi hem och flyttade in i vrat rum som vi har inrett "spartanskt" med inslag av minimalism.

Innan flytten han jag med en svang i camden dar jag handlade ett jattefint halsband, ett harband och en skordetroska.
Just nu har jag jag 2 timmar paus och forflytting jobbade 8.30-15 i Camden ar nu pa Tottenham court Rd och ska snart bege mig till Russel Sq for att jobba lite till. (Det suger!!!) Jag vill aka till Ikea och shoppa lampa.
Kollade nu, dom har oppet till midnatt! Frant, da kanske jag hinner aka dit, ska kolla upp narmsta vagen nu !

Sen jobba!

H e j !

Kommentarer
Postat av: syster

ah du jobbar!

ville inget speciellt bara prata mest!

PUSS

2008-09-30 @ 19:19:06
Postat av: Sofia

Good luck at IKEA...Try the swedish meetballs or buy some sweets in the swedish shop ;)

2008-09-30 @ 23:19:53
URL: http://gerty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0