HEJA KFF

Just nu ar jag och Kalle pa utflykt, vi ar i wood green pa maal. Shoppar kalsonger eftersom det inte finns nan tvattmaskin i lagenheten... billigast sa.
Igar skulle vi i gentligen gatt ut, men Kalle var sa seg sa vi hopade det... satt hemma med Syskonen Sweeny istallet kollade pa nan rolig film och drack lite vin, somnade sa gott sen.. Innan dess hade jag hunnit med att aka en massa buss bade ratt o fel... Kalle missade jobbet och vi gick en svang pa stan.

Lagenheten ligger jattebra, med utsikt over arsenals arena (man ser den fran koket) Idag kommer mackan hem... (vonkans kille) Han ska tydligen se ut som jesus och vara jude. Darfor ska vi inte ga hem pa ett tag (dom ska vara lite ensamma :) )

Ikvall blir det antagligen garlics och utekvall. I morgon ska kalle jobba 11-00 sa jag far underhalla mig sjalv och ska eventuellt kolla KFF-match har i London!

HEJA KFF !!!

Kommentarer
Postat av: emmiii

hey londonbaby!

det låter som om du har det riktigt soft och mår bra. Skönt att höra! lycka till med provjobbandet! låter som ett härligt ställe. Jag kom hem från stockholm igår och oj vad skönt det var..I love landet. hörs! krama becca from me

2008-09-20 @ 21:43:46
URL: http://myspace.com/emmyphoto
Postat av: lillasyster

jag kommer på höstlovet!

nu surfar jag på bussen fett ballt!

2008-09-22 @ 15:01:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0