Kaaalmar FF

Idag ar det annu en solig lordag. Kale ligger fortfarande och sover, nagra okanda manniskor ligger i vardagsrummet och Gary, ja han roker val. Jag sittter pa bibloteket och planerar dagen, vilket kommer innehalla Kalmar FF pa harourt arms, lit frukostlagande eventuelt parkhang inkop av billig plattang och inflyttningsfest. Igar var jag pa Harrods for forsta gangen, vet int riktigt vad jag ska saga, bev himla sur pa hela konsumtionsgrejen och allt sant dar...
Akte vidare och kopte mig en god vaffa ed massa choklad och blev lite puggare, akte hem och lagae potatisgraang och fisk, drack lite vin och somnae ganska tiigt for att sedan vakna kl.01 och sedan igen kocka 03 av hariga harliga rums och lagenhetskamrater samt nagra oidentifierabara som lag i soffan nar jag gick upp lite senare. Kalle kom och la sig runt 04.30.
Ja nu ska jag ga till affaren och handa agg. (har inte lagat mig sjalv ett agg under hela tiden vi varit har.

Kommentarer
Postat av: johanna

shit inte ägg på en hel månad!!

2008-10-18 @ 18:36:06
Postat av: johanna (igen)

jag och kaja var på ff

2008-10-19 @ 11:33:41
Postat av: Sofia

Ey lever du?

2008-10-22 @ 14:15:43
URL: http://gerty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0