Sondag

Sondagen borjade med en valdigt trakig nyhet, Harcourt Arms skulle inte visa Kalmar FF- Trelleborg. Tur var val kanske det sahar i efterhand...
Sa vi akte in till "stan" i stallet, strosade lite och at en bit sushi, nu ar vi tillbaka i Highburey softar pa ett intenetcaf'e, jag har sokt lite jobb och Kalle ordnar med sin framtid :/... Vi ska snart hem och jag hoppas det blir te och varmeljus, eftersom hosten verkligen har kommit till London och varan lagenhet som ar lite smakylig.

Imorgon ar det jobb igen vilket innebar att trangas med en massa skolbarn i skoluniform pa bussen. Forst ner till Nag's head, sen vidare till Camden. Mandagar ar ratt stressiga om jag minns ratt, senare pa eftermiddagen ska jag antagligen anmala mig som harmodel pa Toni & Guy nere i Nag's head, sen kopa ny mobil.


Saknar Er gott folk!


Kommentarer
Postat av: Sofia

går det inte fortare att åka med buss 393 mot (kentish town)-chalkfarm??? den bussen går ju precis utanför er =)

2008-10-06 @ 10:52:12
URL: http://gerty.blogg.se/
Postat av: Sofia

you´ve got mail...

VIKTIGT!

2008-10-07 @ 13:22:42
URL: http://gerty.blogg.se/
Postat av: nina

Shiit vilken fotbollsnörd du blivit då, imorgon ska vi storkusiner rasta din lillasyster och leka med henne i simhallen nu när hon inte har någon bigsister hemma som tar hand om henne tar vi vårat ansvar så du kan vara lugn=)

2008-10-07 @ 21:58:47
URL: http://ninaenpina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0