SNO

I gar snoade det i London. Sadar jattestora cornflakesflingor, da var vi ute i bygden pa IKEA, lagligt nog sa hade tunnelbanan slutat ga nar vi skulle hemoch det ar ett himla halla att ta sig hem (gillade smalandskan dar) Pa Ikea at vi iallafall kottbullar, graddsas, lingon och POMMES (potatisen var slut) blev hiimla besviken och kansde riktigt hur Ingvar Kamprad blev besviken pa dom, KOKA NY POTATIS! Kalle at saklart 20 kottbullar, pommes sas linogon, en kanelbulle och daimtarta, jag nojde mig med 10 kottbullar och 2 lussebullar och kaffe. Sen kopte jag sill och knackebrod, ost och godis i svensk-shoppen. LOKSILL aaaahh vad gott.

Innan allt detta ringde en Mikael Sundelin till mig, och idag ska jag pa intervju pa Unibet, om det gar vagen sa sa jag ringa till Norge :) Kjempe!!! (antagligen till Sverige med) Inte nog med det, Mikael fragade i slutet om jag kande Jorgen Stenholm (min farfar) seglaren som ar (var) rormorkare fran Kalmar. Jag sa att det gjorde jag, men han var dod, hans pappa eller vem det nu var har seglat med honom iallafall. Nar jag sedan ringde pappa och berattade, blev han eld och lagor och trodde jag skulle borja jobba med gubarna Sundelin. (riktigt sa bra var det inte)

Idag ska jag kopa ny klader, eventuellt, eftersom Kalle har fort for sig att man maste vara "smart" kladd  dvs "finkladd"....
plus att ett par av mina skor gick sonder igar, sa jag ska ner till Holloways Nags och kanske Camden.
Kalle ar hemma fran jobbet idag, sa jag hoppas han foljer med.

Har lite bilder, men den har datan vill inte lagga in dom, det far vanta

HEJA KALMAR FF,  IKVALL!!!

Kommentarer
Postat av: syrran

men det är ju jörgen sundelin han är typ os eller vm mästare i segling.

vi skakade hand med honom på båtmässab för 1000 år sen

2008-10-29 @ 13:43:47
Postat av: matilda

snö!! shit! ojoj, så långt gånget är det inte här, men det kommer kanske. det är bara kallt och frostigt än så länge.

kul med unibet, hoppas att du får det! bre på lite norsk så går det nog :) jag håller tummarna här hemma.

puss!

2008-10-29 @ 18:43:19
URL: http://morevictorious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0