Slag i saken

I morse ringde jag upp Gordon Ramsey och sa att jag inte tankte komma jobba, NAGONSIN
Han blev lite arg (som vanligt)

Sen somnade jag om...!!
Idag har jag varit och klippt mig pa Toni &guy akademin (£5) han som klippte mig var en liten spansk bog, som inte kunde nan engelska, sa han fick anvanda sig av en spanskkollega som tolkade ifran lararen och mig.
Jag tror jag blev nojd, just nu har jag hur manga olika stylingprodukter plus att han har kammat och kammat och lockat med plattang och grejat. Svart att veta hur det kommer se ut, utan allt det.

Efter min klippning gick jag och halsade pa Alan pa jobbet (han jobbar pa en av Londons exlusivaste chokladbontiqer.
Dar gav han mig 6 praliner gratis, antar att det hade gatt pa over £10. Tankte att, mm vad gatt det hade varit med kaffe till detta och hittade inom nagra 100m avstand ettt Starbuck's och drack dar en av de ackligaste cappicciona jag nagonsin druckit, smakade INGENTING!

Snart ska jag mota upp ganget och dricka en ol eller tva, Matildas sista kvall i London!

Kommentarer
Postat av: johanna

åh vad mysigt!

mejla en bild på håret!

2008-10-15 @ 20:03:00
URL: http://pyttesnabbt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0