Ny karriar!

I gar var jag som sagt pa UNIBET i Wimbeldon! Dar traffade jag en bastant (120kg) norrman, i joggingbyxor och aldeless for mycket snus, detta var min bliviande kompanjon, Tjertil. Ah vad jag tykcer om norska och norrman!

Iallafall, dom berattade lite om jobbet och Tjertil, sa att det inte var nagaon dresscode... haha
Sa idag 14.30 ska jag dit och prata med ett pokerproffs, som jag tror ar svensk, Fredirk och traffa en finsk tjej som heter Johanna, som ska ringa till finland, jag daremot ska ringa till Norge. Vi ska alltsa ringa till sanna som har spelat pa Unibet, men nu slutat. (Forhoppningsvis inga spelmissbrukare, som har gatt manader i terapi) Jag har inga masten (att jag maste fa tillbaka ett visst antal) och har en fast timlon pa £8.5 vilket ar himla bra.

Efter intervjun sa akte jag till camden for lite onsdagsol med Becca, Hanna och Sanne.

I morgon kommer Mamma och Johanna!

Kommentarer
Postat av: Nina

Ohh grattis till jobbet! ha så kul nu när familjen kommer!!

2008-10-30 @ 23:49:55
Postat av: Agnes

Hej London, vad roligt med nya jobbet! KFF forever, snart är guldet vårt.

2008-11-02 @ 20:31:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0