Holloway <3

Jag har varit hemma fran jobbet i tva dagar, det finns ungefar tre anledningar till det:
1. jag ar faktiskt ganska forskyld och har mestadels ont i huvudet.
2. Jobbet ar ganska trakigt och daligt betalt
3. Jag ar nykar i Kalle

Igar sa svangde vi oss i Holloway, lagade god mat och hade det trevligt.
Idag har vi varit i South Kensington, for Kalle skulle jobba dar, dar var inget trevligt alls, vi at pa ett fik som var riktigt otrevligt och ja vi langtade bara hem till skabbiga Holloway, dar alla iallafall ar trevliga. Nar jag lamnat av Kalle, sa stack jag till Hammersmith och shoppade pa... PRIMARK!! vilket stalle, man kan inte komma darifran utan minst 5 par trorsor och en massa annat smatt o gatt. £26 och en kasse senare var jag pavag hem, fick da in impuls och kopte en mobil, som nu ligger dar uppe och vantar pa mig pa laddning, fick nytt nummer med...


Kommentarer
Postat av: pappa

ojojoj

2008-10-10 @ 21:12:39
Postat av: pappa

ojojojo

2008-10-10 @ 21:14:05
Postat av: emmy

du skriver ju så skoj allstå

ni verkar trivas fina fisken i ert holloway. Jag är grymt nyfiken på hur era övriga sambos ser ut..

Vad härligt med lite nytändning också...lyckligt o mysigt. Här är det iskallt på den fronten, men jag har en kattunge som assisterande pojkvän så jag ska inte klaga

2008-10-11 @ 16:24:36
URL: http://myspace.com/emmyphoto

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0