GRATTIS!

Det har gatt ett tag sen sist, jag jobbar fortfarande kvar pa skitjobbet, men antagligen bara tills fredag (men det vet inte dom om, har varit sa nara pa att saga upp mig flera ganger! Vill satta dom sa mycket som mojligt i skiten!!!! Idioter.

Helgen var mestadels bra, I sondags var det narmare +25 grader ute och sol, jag spatserade Islington runt i linne!
Igar fick jag veta att jag ska fa lon ifran Norge, det later valdigt trevligt tycker jag. Idag ar jag jattetrott ska snart slanga mig pa bussen som alltid ar proppfull 29:an kanske glida lite i Holloway...
Sen hem och ta i tu med lite stadning och diskning...

Idag ar det forreseten Sofias 21 arsdag och i morgon fyller Farmor 70 ar!!
Grattis till Er bada!!

Kommentarer
Postat av: lillasyster

tack så jättemycket för brevet!!

farmor önskar sig en ny handväska i födelsedagspresent så hon och jag ska nog till närstads och shoppa på torsdag.

imorgon ska vi hem och käka smörgåstårta.

PUSS!

2008-10-14 @ 17:41:21
URL: http://pyttesnabbt.blogg.se/
Postat av: Sofia

Tack tack! Lycka till på torsdag! xxx

2008-10-14 @ 18:56:30
URL: http://gerty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0