fredag


Har ar jag lite gladare, i min nya KFF-troja jag fatt av Kalle


Ah blev inte glad igar nar jag insag att jag raderat mitt engelska cv. Blev annu mindre glad idag nar jag inser att jag inte har det spratat nagonstans har i London, inte Kalle heller... fan
Hoppas att lilla sota syster kan hitta det, men hon ar antagligen i Skane, skit. Idag ska hela klanen Stenholm pa bondfest (om alla kommer) jag vantar spant pa bilderna fran det. Igar var jg lite sjuk hade cytisi eller natt sant som et heter pa engelska. Nar jag var pavag ner till apoteket, sa var det varsta polisdramat, hela varan gata var avsparrad och en massa poliser.. (ivanligafall  ar varan gata trafikerad som norravagen i Kalmar (typ). En massa folk hade iallafall samlats for att titta, jag vet inte riktigt vad som hade hant, men minst tva stycken blev gripna.

Idag ar jag som sagt lite frustrerad, hade jag haft det har, hade jag kunnat soka minst tre jobb. Ska forsoka leta pa Kalles mejl, sen nar han kommer, for han har skickat det till mig en gang. Jag vet ju att jag har oppnat det har i London med.

Forresten, sa kommer mamma och Johanna om en veckan, det ska bli kul att se dom, och att se mamma i London igen, se om hon kanner igen natt. Dom verkar redan ha fatt resfeber!


polisdrama pa gatan, fran fonstret


Kommentarer
Postat av: morsan

Vadå resfeber, vi är helt lugna!!

2008-10-26 @ 08:33:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0