1 ar & 1 dag

Sa lange har jag ock Kalle varit tillsammans nu. Fina fina Kalle!
Igar vakande vi aldeless for sent, Kalle gick o tvattade, jag gick  handlade, lagade en god frukost, sen gick vi vidare ut i solskenet , sen jattesnabbrunda pa Primark for att handla pullover, vaska och orngott. Sen promenerade vi rakt over Hyde Park forbi sjon mot Harrods, dar gick vi till Caffe Nero och drack den oemotstandliga chokladen (eller iallafall jag). Drack sedan en rebull special....

Akte sedan in till Soho och strosade lite hittade sedan en italiensk restaurang dar vi at jattegod mat, Kom hem runt 23.30 drack da lite the och at bagel, somnade sedan sott. Kalle borjade som traaine pa natt svesnkt telemarktinng foretag, hoppas han kan fixa in mig dar med... for arbetslosheten suger.  Idag funderar jag pa att aka till London Bridge, har inte varit dar sen i april. Antar iochforsig att jag kommer aka dit nar morsan och Johanna kommer...



Fran Paris April-08

Kommentarer
Postat av: Sofia

SKÖNT att höra från dig! Din moder är orolig..Hon ringde och frågade om jag hade hört nåt och jag skulle hälsa till dig att maila eller smsa henne...



Hur har det gått med Sara? Och mail till andra svenska mammor?



I Kalmar är det tentaångest och grått väder. Inte så trevligt för stunden. Längtar till fredag klockan 12! BAH Hörs stumpan! xxx

2008-10-22 @ 17:36:46
URL: http://gerty.blogg.se/
Postat av: matilda

GRATTIS TILL KÄRLEKEN!

nu sitter jag hemma i höstmörkret och fnissar förtjust till "bonde söker fru".

det är sverige, det.

kram!

2008-10-22 @ 20:15:54
URL: http://morevictorious.blogg.se/
Postat av: johanna

jag ska leta efter ditt cv, jag lovar!

2008-10-25 @ 17:17:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0