Update

Det var lange sen jag skrev nagot har! Har hant en del sen dess, jag jobbar ju numera pa Unibet, det ar segt mycket segt. jobbar 10-18 ut i Wimbledon. Det tar 1 timme och aka hit och en timme att aka hem... sa jag ar hemifran 9-19 det kanns lite jobbigt, hinner inte med natt annat an att jobba, laga lite mat och sova, ungefar. Tv har jag inte tittat pa, pa 2 manader.

I helgen sa vann jag i bowling mot KALLE, GARY, ALAN & DYLAN!! det var valdigt valdigt kul, eftersom dom kaxade en del.

Har en massa bilder pa Alan, som tycker han ar skit snygg och en hel del bilder fran SM-GULDS firandet, som agde rum pa Harcourt Arms. tror det far bli ett eget inlagg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0