Lordag

Wimbledon-Earls' court-Victoria-Warren street-Camden town-buss till Becca.
Kyckling doner och heinken.

Sen var jag fit for fight, eller inte. Men ganska mycket fight blev det, Olof (deras flatemate, ar en sandar extrem manniska, Moderat, jag var val helt okej med det, men Olof kasteade sig baklanges over soffan for att han tyckte det var sa hemskt att jag var vanster, hans karaste van Martin (som premunerade pa Moore), tyckte feministdelen var varre. Men det hindrade inte honom fran att forsoka med bada det ena och de andra, han fattade ingenting. Det slutade med att jag ranade honom pa hans tidning, tog bussen hem och var allmant hatisk. Val hemma cirka 01.43 somnadejag som en stock.

Vaknade lika forbannad och laste igenom Moore, som jag skulle vilja totalforbjuda, den ar sa fornedande ur alla synvinklar.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Moore är helt sjuk...Oooh jaa! Fast tidningar som Cosmopolitan är minst lika förnedrande tyvärr...

2008-11-30 @ 16:55:03
URL: http://gerty.blogg.se/
Postat av: matilda

ÅH VAD JAG HADE VELAT VARA MED!

jag kan tänka mig att olof fick något att bita i :)

han pratade inte med mig på en hel kväll

när jag nämnde att jag hade tänkt ta med mig mitt linne med hammaren och skäran på :D



puss!

2008-12-06 @ 10:23:37
URL: http://morevictorious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0