27.11.08

Update.


Jag ar fortfarande lika dalig pa att uppdatera er om min ack sa handelserika vardag. Konstigt nog efter som jag sitter framfor en dator cirka 8 timmar varje dag, ett jobb som jag inte tror passar mig sa jattebra, eftersom jag har sa mycket spring i bena. Anda chansen till motion ar nar jag ska ta mig igenom dena supersakra laburint, med hjalp av bade passerkort och personlig kod, till gratis frukten och varan kaffemaskin, eller ta mig till toaletten, som man ocksa behover bade passerkort och kod, for att komma ut ifran!


Nog om det. Livet flyter pa, jag har en hemmafru dar hemma som mest ligger och pillar pa sin dator som borjade fungera forra veckan... eller lagar mat.  Jag trugar mig just nu igenom byrakratin i det har landet, ah vad jag hartar byrakrati, fattar inte varfor vi maste syssla med massa national insurans numbers, nar jag for det forsta ar med i EU och kommer aka hem om cirka 3 veckor, samma sak med banken och all dess byrakrati. Unibet ger mig bara lon om jag har bade insurens number och bankkort, iallafall enligt deras loneassistent, som jag tycker sadar om.


Kjell min chef ar toppen, han ar en yngre kopa av Peter Harrysson i joggingbyxor som ar helt fralst i fotboll, han kan till o med spelarfruarna i kalmar FF. Pa tal om fotboll, sa var jag och Kalle pa Arsenal i tisdags, vilken arena, 65 000 sittplatser!! Dock var det "bara" 57 000 och sag matchen mot Dynamo Kiev , som slutade 1-0 och "dansken" Nicklas Bendtner gjorde mal. Matchen i sig var ganska dalig, men valdigt kul att fa uppleva, stammningen, arean och Arsenal, ar nu stolt agare av en Arsenal halsduk.

Halsduken ledde igar till att jag traffade en ny kompis pa bussen, en kille med sesongsbiljett!


Just nu langtar jag jattemkt efter lussebulla, glogg o pepparkakor,  kanske blir en svang till IKEA i helgen.


Vore kanon om UNIBET skulle fa for sig att ha ett julbord!!!


Kommentarer
Postat av: syster

jag saknar dig

2008-11-29 @ 00:06:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0