18 november

Hej!
Jag ar lite dalig pa att blogg, men det ar for jag sallan far kvalitetstid framfor datan. Alltid ar det natt som ska ordnas, har sa smatt borjat leta lagenhet och jobb i Malmo...
Hemresedatum ar bestamt, 17 december Heathrow-Arlanda, sen antagligen swebus<3
Helgen var superlugn, fredagkvall var vi hemma hos Alan och kollade pa film, pa lordagen sa var vi en svang i Notting hill, sen pa bio. Sondagen vandrade jag Hanna, Becca i Hyde Park, sen fikade vi i knightsbidge och sen vidare hem till dom.

Idag upptackte jag nagot stort pa jobbet!! Att nagra polacker har "brytit sig in" i det norska kundregistrert och uttnytjat bonusar.. Det var min upptackt, jag har fatt pratat med hur manga olika data-gubbar idag, alla ar sa forvanade att det var jag som upptackte det :) sneaky sneaky.

I morgon ska vi se Holland- Sverige pa nan pub, och nasta tisdag ska jag och Kalle ga pa ARSENAL!!

Kommentarer
Postat av: syster

swebus är hur bra som helst, gratis internet och sköna stolar.



vad kul med arsenal!

2008-11-18 @ 22:52:08
URL: http://pyttesnabbt.blogg.se/
Postat av: Morsan

Vilken clever dotter jag har,får du bonus för detta? Härligt att du kommer hem snart!!

2008-11-19 @ 12:32:11
Postat av: Sofia

ooh ja Mange ska jag få träffa...Har bara fått hälsa på honom en gång, verkar vara en hyvens kille! Kul att du kommer hem snart! Anländer du till Kalmar den 17e? Jag sticker till Bästkusten den 20e så det hade varit kul att ses innan det. Xxx

2008-11-19 @ 15:27:27
URL: http://gerty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0