uppdateringar

Veckan som gått har varit lugn, før jag har varit ledig, min tid har gått åt till att gasta på Andreas (som har åkt hem!!) samt greja en del med mitt nya jobb på Skjeggerøs størsta konkurrent, Norges ledande køttproducent Gilde. Måndag klockan 06.00 børjar jag att packa dær. Idag var jag och fick lækarintyg på att jag inte har TBC eller diarre hon en riktigt hæftig kinesisk doktor, supersnabb var han.

Ska bli skønt att jobba på fabrik igen inte stå i affær och var kæck...
..ær så trøtt på det, idag har jag gjort våfflor på OBS, min hataffær, ungefær 4/10 i personal ær skel, eller vindøgda, och hela affæren kænns som samhall, den genomsnittlige kunden ær 70 år och tar genomsnitt 3 smaksprov (ungefær 2 før många). Våfflorna var enligt norrmænnen nydeiliga (-underbara) men jag tycer att svenska frasvåfflor ær dubbelt så goda,græddade var dom iallafall i pappas åviken-jærn, super!!! Nu ær det bara 2 dagar kvar på Tine vilken kænns nydeiligt!

Nu ska jag hem och duscha av mig flottet. sen blir det veckans højdpunkt: ANTIKRUNDAN!

Kommentarer
Postat av: pappa

håll järnet varmt tills jag kommer och hälsar på!

2008-03-06 @ 20:10:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0