Catering

Just nu kænner jag mig sprickfærdig, ær så lei på brøderna Eriksson att allt tålamod ær slut, nu vill jag bara hem till min diciplinerade familj hemma i Kalmar, pappa kænns som Carl Bildt just nu, æven om han kanske också har varit en hoppløs ungkarl. Carl Bildt kommer førresten snart och har lovat blåmusselfrossa. Tills den ankomsten ska jag stå ut med en hobbit och en alv, egentligen kan jag inte vara arg på Kalle, men lei. Mycket lei eftersom han ær så beroende av mig, mitt kørkort, min bil, allt i lægenheten (som ær mitt) Jag vet att man ska dela på allt, men nær jag æger allt, har varsamt en gång letat upp allt (køpt en del) slått in det och fraktat det 60 mil och nu packar ner allt før att æn en gång frakta hem allt och stuva in det på plats som jag inte har. 

Allt ær som en dukad buffé. Synd att det ær jag som ær cateringfirman

Kommentarer
Postat av: hannah

vad betyder lei???

2008-03-18 @ 16:11:39
Postat av: Soffan

Ar det hemfard pa gang?? Hur kanns det?
Forstar att du blir trott men snart ar det over...

Sparat nagra pengar da??
Halsa farsgubben fran mig och grenen.
Koss!

2008-03-18 @ 16:22:57
URL: http://gerty.blogg.se
Postat av: Rebecca Wennberg

Matilda! Tänkte bara skicka en liten påskhälsning!
Hoppas du mår bra ! KRAM Rebecca

2008-03-23 @ 16:05:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0